Kompleksowa obsługa akcji e-mailingowych
Kompleksowa obsługa akcji e-mailingowych obejmuje:
- przygotowanie bazy danych subskrybentów – odbiorców wiadomości,
- kreację oferty wraz z tematem wiadomości,
- e-mailing testowy,
- analizę i korektę oferty,
- wysyłkę e-maili na większą skalę,
- dostarczenie raportu po zakończonej akcji.
Istotnymi elementami przygotowania akcji e-mailingowej są dobrze dobrana baza danych oraz odpowiednia oferta skierowana do właściwej grupy docelowej.
Kreacja akcji e-mailingowej uzależniona jest od celu, jaki założył zleceniodawca.
Celem akcji e-mailingowej może być:
- skierowanie ruchu na witrynę internetową,
- zwiększenie sprzedaży poprzez przyciągnięcie nowych klientów,
- edukacja klientów,
- zwiększenie lojalności obecnych klientów,
- obsługa posprzedażowa i podtrzymywanie relacji z klientami.