Kompleksowa obsługa akcji e-mailingowych obejmuje:

  • przygotowanie bazy danych subskrybentów – odbiorców wiadomości,
  • kreację oferty wraz z tematem wiadomości,
  • e-mailing testowy,
  • analizę i korektę oferty,
  • wysyłkę e-maili na większą skalę,
  • dostarczenie raportu po zakończonej akcji.

Istotnymi elementami przygotowania akcji e-mailingowej są dobrze dobrana baza danych oraz odpowiednia oferta skierowana do właściwej grupy docelowej.

Kreacja akcji e-mailingowej uzależniona jest od celu, jaki założył zleceniodawca.

Celem akcji e-mailingowej może być:

  • skierowanie ruchu na witrynę internetową,
  • zwiększenie sprzedaży poprzez przyciągnięcie nowych klientów,
  • edukacja klientów,
  • zwiększenie lojalności obecnych klientów,
  • obsługa posprzedażowa i podtrzymywanie relacji z klientami.