Obsługa akcji wysyłkowych
Obsługa akcji wysyłkowych to świadczenie kompleksowych usług nie tylko w zakresie dostarczania ofert tradycyjną drogą pocztową, lecz także drogą e-mailową, faksem oraz za pomocą smsów.
Istotnym elementem w kampaniach marketingu bezpośredniego jest personalizacja odbiorcy. Działania te zmierzają do dotarcia do konkretnych, indywidualnych osób, które powinny odnieść wrażenie, iż dana ofert skierowana jest właśnie do nich, a nie do masowego, bezosobowego odbiorcy.
Obsługa wysyłki pocztowej to:
- przygotowanie planu akcji marketingu bezpośredniego,
- dobór docelowej grupy adresatów,
- przygotowanie i wydruk etykiet adresowych,
- złożenie elementów pakietów przesyłki pocztowej,
- spedycja na pocztę, nadzór prawidłowej wysyłki,
- łączone akcje mailingu, telemarketingu, fax mailingu, e-mailingu,
- raportowanie po zakończonej akcji Direct Mail.
Pełna obsługa wysyłki wiąże się także z dostarczeniem raportu o liczbie dostarczonych ofert, liczbie ofert niedostarczonych oraz liczbie zwrotów.