Badania CATI
Badania metodą CATI (Computer Assisted Telephone Interviews)
Technika badań CATI (Computer Assisted Telephone Interviews) to wywiad telefoniczny wspomagany komputerowo. Badania tą techniką pozwalają szybko podjąć trafne, a przede wszystkim efektywne kroki odnośnie kierunku kreowania oraz właściwej promocji wizerunku firmy, strategii produkcyjnej czy też działań związanych z marketingiem i reklamą.
Zalety wywiadów telefonicznych CATI:
- stały monitoring badania i jakości zebranych danych
- krótki czas potrzebny na realizację wywiadów
- zastosowanie zarówno w badaniach konsumenckich jak i B2B
- zebrane dane zapisywane są formie elektronicznej
- standaryzacja technik wykonania wywiadów
- obniżenie kosztów
- zminimalizowanie niebezpieczeństwa wystąpienia błędów
- wyższa jakość pozyskiwanych wyników
- analiza wyników może być dostarczona tuż po wykonaniu ostatniego wywiadu
Badania CATI sprawdzają się szczególnie w badaniach satysfakcji, opinii oraz lojalności klientów. Dzięki uzyskanym informacjom można sporządzić profil klienta, poznać wady i zalety badanego produktu, a także zbadać znajomość marki.
Zapraszamy do skontaktowania się z nami w celu ustalenia szczegółów współpracy.